יום שבת, 17 בנובמבר 2018

שפר את חייך בעזרת חוק המשיכה

על פי חוק המשיכה אתה מושך אל חייך סיטואציות, נסיבות ואירועים ומצבים שדומים או שווים למה שאתה מתמקד בו במחשבותיך ובאמונותיך. בוא ניקח דוגמא מעשית להראות לך כיצד זה עובד.

נניח לרגע שאתה מחזיק באמונה שמסים הם מיותרים ורק יוצרים בעיות פיננסיות. מה שקורה הוא שאתה תמשוך אל חייך מצבים שתמיד ירגישו לא נעימים כאשר זה יהיה קשור לנושא של מסים. אתה יכול למצוא את עצמך בשיחה בנושא של מסים, ואתה תרגיש מייד שינוי באיך שאתה מרגיש. אתה יכול להפוך לרגשן, או עצוב, וייתכן שבשיחה תעלה את האמונה שלגבות מסים מהאזרחים זה דבר גרוע.

וכאילו שזה לא מספיק, כאשר זמן תשלום המסים יתקרב תרגיש יותר ויותר עצבני בכל יום שחולף. המוח שלך לא מוצא מנוחה ושלווה, וכל תזכורת קלה גוזלת את תשומת הלב שלך. 

במציאות, אתה יכול לחוות תוצאות חיוביות או שליליות. לפעמים אחרי הגשת דוחות המס אתה יכול למצוא את עצמך מקבל החזר מס – ויש מקרים שבהם מס הכנסה מעביר סכומים די גדולים לחשבונות הבנק של אנשים שהסתבר ששילמו במהלך השנה מסים גבוהים ממה שהיו אמורים לשלם. 


מצד שני, יש אנשים שמס הכנסה מזמן אותם לבדיקה. כיצד התרחיש הזה ישחק אם תחזיק באמונה ש..."מסים הם דרך הכרחית ונחוצה לתרום לשיפור המדינה בעזרת כספי המסים שלך אפשר לבנות בתי ספר ולהעניק חינוך טוב יותר לדור הצעיר. אתה יוצר גישה שאתה מרוויח די והותר כסף כדי לשלם בקלות את המיסים שלך בכל שנה.

אתה נותן אמון ביועץ המס שלך ומאמין שהוא עושה עבודה מצוינת לתמוך בך בנושא המסים, כך שכל הנושא יתבצע בקלות וללא מאמץ. 

מה שקורה הוא, הפעולה הפשוטה של חוק ההימשכות: יהיה לך כסף די והותר בכל שנה. אתה תרגיש טוב לגבי תשלום המסים שלך, וזה ייעשה במהירות ביעילות ובקלות. זה פשוט קורה, מכיוון שאתה תמשוך סיטואציה חיצונית שתואמת לאמונות שלך, גישות ותפיסות. אובייקטים עגולים לא מתאימים לחורים מרובעים! האנרגיה שלך תמיד תמצא את ההתאמה עם אנרגיה דומה. אתה תפגוש אנשים שהם באותו אורך גל שלך.אתה תמשוך סיטואציות ומצבים בחייך שתמיד תואמים את מה שאתה חושב ומה שאתה מאמין.