יום רביעי, 16 בפברואר 2011

פטנט לעשות כסף



אם הגעת לאתר הזה, ובעיקר אל העמוד הספציפי הזה, אז אני מאמין שזה לא במקרה. כנראה שהיית צריך להגיע לכאן. אתה יכול לקבל את מה שאתה רוצה להשיג בחיים. זה קודם כל עניין של ידע, ואחר כך עניין של אמונה. אני לא מבטיח לך כאן להרוויח ערמות של כסף בקלות, אבל אני יכול לומר לך שמוטב להתאמץ בעבודה נוחה מהבית הפרטי שלך, מאשר לעבוד 12 שעות ביממה בחוץ בשמש הקופחת בקיץ, ובגשמים והסערות בחורף. כן אני יודע שהרבה מאוד אנשים היום עובדים במשרד ולא באמת בחוץ, אבל עצם היציאה החוצה בגשם השוטף על מנת להגיע אל המשרד, הנהיגה בכבישים החלקים בחורף, והנסיעות בחום המעלף של הקיץ, כל זה מהווה סיוט עבור מרבית האנשים. לעבוד מהבית ולעשות מזה כסף, זה כל כך מדהים ובעל עוצמה, שכשאתה תבין כיצד זה עובד, אתה מיד תרצה בעצמך לקפוץ על ההזדמנות. זה כאילו שיש לך פטנט ביד, פטנט לעשיית כסף.
יש אנשים שנהנים מחיים טובים, אוכלים במסעדות יוקרה, נוהגים ברכבים יוקרתיים וחדשים. הם מתגוררים בבתים מפוארים, שותים יין יקר, מתלבשים בבגדים אופנתיים וחדשים. הם מטפחים את עצמם, דואגים לעצמם, מתאמנים במכון כושר, הולכים לשחות בקאנטרי קלאב, או שפשוט שוחים בבריכת השחייה הפרטית בווילה שלהם. בכול שבוע הם מטופלים במסג'ים ובטיפולי פנים. הם באמת חיים את החיים הטובים, הם ממצים את הזמן שניתן להם על פני כדור הארץ. והזמן? הוא הרי עובר וחולף מבלי להניד עפעף. דקה שעוברת לא חוזרת, כולנו כאן בסופו של דבר חיים על זמן שאול. כבר זמן מה אני שואל את עצמי, אם הם יכולים לעשות את זה, מדוע אני לא? מדוע אתה לא? אז זהו, שזה כן אפשרי, ברגע שאתה קולט במלוא מובן המילה שזה אפשרי. ברגע שאתה לא משאיר שום ספקות, ופשוט מאמין בזה בכל נים מנימי נשמתך. ברגע שאתה פתוח לרעיון הזה שזה אפשרי עבורך, אז פתאום מתחילים לקרות דברים לא צפויים, פתאום הקסם מתחיל להתרחש ולהתממש בחייך.

האם יש לי סוד לעשות כסף? ובכן, כמו כל סוד, ברגע שיודעים את זה, אז זה כבר לא ממש סוד. האם אני חושף את הסוד המסתורי לעשות כסף. יש כאלה שמעוניינים שהסודות שלהם לעשיית כסף יישארו נעולים במגרה נסתרת. באתר זה אני מאפשר לך הצצה חטופה אל הסוד לעשיית כסף, וכל מי שרוצה יכול להשתמש בסוד הזה ולעשות ממנו הרבה מאוד כסף. כמובן, שברגע שהרבה מאוד אנשים יודעים אז זה כבר לא יהיה ממש סוד, כי אנשים כבר יידעו במה מדובר. זאת האימפריה שלי, וגם אתה יכול ליצור לך אימפריה משלך. כמובן שאין כזה דבר מאה אחוז אוטומציה, העסק לא יפעל מעצמו, אבל הרבה חלקים בעסק ניתן להפוך לאוטומטיים.

אתה לא חייב לשבת על הגדר. אתה יכול לחולל שינוי בחייך, אני למדתי שיטה להרוויח, גם אתה יכול לעשות את זה. הירשם לשיעור ראשון חינם ושנה את חייך.