יום רביעי, 23 בדצמבר 2009

הכרת התודה שתביא לך הצלחה!





במאמר הקודם דיברנו על תרומתו של ספר הסוד להעמקת המודעות לחשיבה חיובית, ולהתמקדות ברעיונות של הכרת תודה.


הכרת תודה
כיצד ניתן ליישם את הרעיונות הללו באופן פרקטי, באופן מעשי בחיי היומיום?

להתמקד ברעיונות של הכרת תודה
אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לפתוח ערוצים חיוביים שיזמנו שפע לתוך חייך, היא באמצעות הכרת תודה.
אני משוכנע שכבר שמעת את זה, בעבר, אבל איך בעצם עושים את זה, כיצד זה בא לידי ביטוי הלכה למעשה?
מכיוון שידע לבדו, איננו מספיק. ידע ללא פעולה, הינו חסר תועלת (גם את זה כבר שמעת, לא?) אז איך עושים את זה נכון?
דרך קלה וטובה לעשות את זה נכון, היא לשזור לתוך הפעילות היומיומית של חיינו את העניין של הכרת תודה. במילים אחרות, להפוך את הכרת התודה לפעולה שיגרתית המשתלבת בתוך הדברים שאנו ממילא עושים בחיי היומיום.
לדוגמא, כאשר אתה רוכש משהו ומשלם על משהו. האם שמת לב פעם איזה מחשבות עוברים לך בראש, איזה רגשות אתה מרגיש? על מנת ליצור אנרגיה טובה חיובית ומקדמת, בכל פעם שאתה קונה משהו, בין אם זה מכונית חדשה ב 150,000 ש''ח או מנת פלאפל ב 15 ש''ח, השתמש בנוסחה הבאה:
בשעה שאתה מושיט ידך אל הארנק/כרטיס האשראי, אמור בלב, בהתלהבות:
תודה על ההזדמנות לתת כסף! אני נותן את הכסף באהבה בשמחה ובעונג, נתינת הכסף מאפשרת לי להרוויח עוד ועוד כספים בשפע....זה כיף שאני יכול להרשות לעצמי. תודה תודה תודה תודה!
חשוב שתאמר את זה בקלילות, בהתלהבות, בשמחה ובהרגשה טובה.
הפעולה הפשוטה הזאת תשחרר אל היקום אנרגיות חיוביות, ותדגים לו עד כמה היחס שלך לכסף הינו חיובי, קל ונוח. התשדורת שהיקום יקבל ממך היא שאתה שמח לכסף. בין אם אתה נותן אותו ובין אם אתה מקבל אותו.
הנתינה בשמחה ובעונג, יוצרת את הסירקולציה הנכונה, ואת התשוקה של הכסף לשכון אצלך. לעולם לא יחסר לך דבר, זה כיף שאתה יכול להרשות לעצמך... וכך תמיד תוכל להרשות לעצמך.
עשה זאת בכל פעם שאתה קונה משהו, בכל פעם שאתה משלם חשבון חשמל, מים, טלפון, ארנונה.
השתמש בנוסחה הזאת. זוהי נוסחה מחוללת שינוי.

כאשר אתה מושך כסף מהכספומט. אלו מחשבות, רגשות עולים בך באופן לא מודע? אני מציע לך בפעם הבאה שאתה מבצע משיכה מהכספומט שתשתמש בנוסחה הבאה:

תודה על הכסף שיש לי בבנק, אני מושך את הכסף באהבה בשמחה ובעונג. משיכת הכסף מאפשרת לי להרוויח עוד ועוד כספים בשפע. וחשבון הבנק שלי מתמלא ביותר ויותר כסף. זה כיף שאני יכול להרשות לעצמי...תודה, תודה, תודה תודה!
עומס החיים והמרוץ האינסופי להספיק עוד ועוד, הן בשעות העבודה, והן בחיינו הפרטיים לאחר שעות העבודה, מתיש הן את הגוף והן את הנפש. אחד הדברים שאני אוהב לעשות, ואני עושה אותו בכל יום, (ואני בהחלט ממליץ לך גם כן לאמץ את ההרגל הזה) ובכן בשעת הארוחה, אני אומר בליבי את הנוסחה הבא:
"תודה על הארוחה הטעימה. אני מוקיר תודה על כך שאני יכול להזין את גופי במאכלים טובים וטעימים.
תודה תודה תודה" ואז אני מתמקד באכילה עצמה, ובטעמו של האוכל. אני מניח לגופי ולרוחי להירגע, ולצרוך את המזון בשלווה וברוגע. אני לא מדבר על פוליטיקה, אני לא מדבר על המצב הביטחוני, ולא על שום דבר ששודר בחדשות. אני פשוט מתמקד באכילה, ואם כבר אני אומר משהו, אז זה עד כמה האוכל טעים. אל תכניס שליליות למזון שלך. אולי בגלל שמילים הן משהו לא מוחשי, ואי אפשר לתפוס אותן ביד, אז זה יכול להיראות לנו בלתי מזיק. אבל למילים יש השפעה ממש כמו דבר פיזי. ומילים שליליות בשעת הסעודה שוות-ערך לטיפת רעל פיזי אמיתי.
אז תוקיר תודה בכל הזדמנות, והשתמש בנוסחאות.
זכור, ידע ללא פעולה - אינו מביא תוצאות.