יום חמישי, 19 באפריל 2012

עצות טובות לחיים טובים ומספקים


מהם הדברים החשובים בחיים? 
קבל שלל עצות טובות לחיים נפלאים – למד איך להיות מאושר

תייעד את עצמך לעזרה לאנשים אחרים - בכל מה שאתה עושה בחיים תמיד תסייע לאחרים. היה צנוע, הושט עזרה בשמחה. שתף אחרים בידע שלך, תחלוק במה שיש לך, אחרי הכול כסף זה לא הכול. מעל הכסף יש בריאות טובה, שמחה, אושר, משפחה, קשרי ידידות ויחסים בין אנשים.  לך בדרך הישר והטוב, והיה שלם עם עצמך בכל מה שאתה עושה. לעולם אל תעשה משהו שאתה יודע שתתחרט עליו אחר כך.

תשקיע בעצמך, שפר את עצמך, שכלל את עצמך ללא הרף, אבל למד לתת. אין משהו בעל עוצמה יותר מלתת לאחרים, וזה אחד הדברים שיוסיף הכי הרבה ערך לחייך. אל תחשוש מלתת משלך לאנשים אחרים, אל תדאג זה לא יחסיר ממך דבר, אדרבה, זה יחזור אליך כפל כפליים. אתה תוצף בכזה שפע, שזה ידהים אותך.
תכיר תודה על כל רגע שאתה חי, בריא ושלם. אין ערך כספי לבריאות ולחיים של אדם. תעריך את חייך ואת בריאותך, יש להם ערך שלא יסולא בפז, שמור עליהם מכל משמר.
להיות מאושר
תתמסר  לאהבה, תאהב אותה בכל ליבך ובכל נפשך, תן ותעניק אהבה עד בלי די. תפנק את בת זוגך, אהוב אותה מאוד, ואמור לה בכל יום בחייך שאתה אוהב אותה מאוד, ועד כמה שהיא יקרה לך. שלעולם לא תחליף אותה בשום דבר שבעולם, שרק תמיד תהיו ביחד.

תעריך את מה שיש לך, את האהבה שיש לך, זה אחד הדברים הנעלים ביותר, והמופלאים ביותר שיש לך בחייך – שמור על אהבתך מכל משמר. התמקד בה, ולעולם אל תחפש לה תחליפים זולים, אין כמו אהבה אמיתית.  אל תחפש רק לקבל הנאה לעצמך, ההנאה היא רגעית וקצרה ואילו הרגשת הסיפוק ושביעות הרצון ארוכים ומתמשכים. התמקד במשפחה,  בתא המשפחתי ובחוג החברים הקרובים.

אלה הם הדברים החשובים בחיים, והיקרים בחיים. עבודה, יכולה להיות כזאת או אחרת, אפשר לעבוד פה או לעבוד שם, אבל היסודות של החיים הם אלה שהוזכרו כאן. והם החשובים ביותר.   וכאשר יש לך עבודה, עבוד בכיף, אתה יכול להישאר גם עד שעות מאוחרות בימים מסוימים וזה מצוין, ובימים אחרים לצאת מוקדם כדי לעשות דברים שקשורים לעצמך ולמשפחה. עליך להיות במצב רוח טוב, מכיוון שיש לך את הדברים החשובים ביותר בעולם!

10% מהכנסתך תקדיש לרווחתם של אחרים. יעד את עצמך לעזור לאנשים הקרובים אליך, ולא רק בכסף. תבדוק איך אתה יכול לסייע בידם. אם אתה מוצא את עצמך מגנה מישהו, זה סימן שהאדם הזה זקוק לעזרה, ולא לתוכחה. היזכר במקרה שבו אתה עשית טעות גדולה, האם היית רוצה שיגנו אותך על כך, או שהיית רוצה שיתמכו בך? שאל את עצמך, איך אני יכול לעזור לו? במקום לגנות אותו חפש דרכים איך לעזור לו. הגינוי בדרך כלל מצביע על כך שמשהו לא פתור אצל מי שמגנה.

למד להתנהל בחיים הללו ללא אגו - זה אחד הדברים שמרבית האנשים לא מצליחים להבין. נכון, האגו גורם לנו להרגיש טוב עם עצמנו, אבל זה רגעי.  האגו בסופו של דבר פוגע בנו ובסביבתנו. אני לא אומר שלא תהיה החלטי, יצירתי, חכם, מבין, מצליח. אני אומר שהתנהלות מתוך אגו כמעט תמיד מובילה לתוצאות הרסניות. אם תלמד איך לעשות זאת אתה יכול להיות מאושר ומצליח, ולהתנהל בעולם הזה ללא אגו נפוח. אתה תגיע לתוצאות טובות יותר, ואתה תימנע מהרבה מאוד צרות וטעויות שהאגו מוביל אותנו אליהן.

הרצון לקבל הנאה ותענוג – הרצון האישי לקבל הנאה ותענוג הוא רצון מאוד צר, שטומן בחובו מקסימום הנאה רגעית. אם תהפוך את הרצון לקבל כדי להשפיע, כדי לסייע לאחרים, ולגרום לאחרים להרגיש טוב, אתה תקבל את המתנה הגדולה ביותר – הרגשת סיפוק ושביעות רצון, שהם ארוכי טווח, ואינם חולפים כמו אותה ההנאה הרגעית, של הרצון לקבל הנאה ותענוג למען עצמך.