יום שישי, 30 באפריל 2010

איך ליהנות מכל רגע ומכל סיטואציה



האם אתה כאן ועכשיו? זוהי הנקודה החשובה ביותר, ליהנות מכל רגע! אנשים רבים אינם חיים את ההווה. הם מבלים את זמנם במחשבות על העבר, ובדאגות על המחר. אבל כל מה שיש לנו זה ההווה. תהיה כאן ועכשיו.
ליהנות מכל רגע
תנצל כל רגע, כי רגע שעובר לא חוזר. צא לטייל בטבע, צא להתענג על השקיעה המרהיבה של השמש – עשה זאת פעם בשבוע, או לפחות פעם אחת בשבועיים. עשה אמבטיית קצף מפנקת. תאזין למוזיקה שאתה אוהב ותיהנה ממנה כמו שאתה יודע ליהנות ממוזיקה. תיקנה משהו עבור עצמך או עבור מישהו אחר.

כתוב הצהרה חיובית על פתק ופזר אותו בכל מיני מקומות שאתה נמצא בהם. פזר פתקים על המחשב, על המראה, על התיק שלך, בתוך הארנק, על הטלפון, וכ''ו... חזור על ההצהרה בכל פעם שאתה נתקל בה, או נזכר בה. ואז שים לב לשינוי שמתחולל ותשים לב איך זה משפיע על חייך, תיעזר גם בטכניקה של ויזואליזציה.

הדרך הטובה ביותר היא להקדיש 10 דקות לפני השינה, ו10 דקות, כשאתה אתה מתעורר, לבצע את ההצהרות, ובמהלך היום לחזור עליהם בכל הזדמנות שאתה נזכר. תחשוב על אדם שאתה מעריך, על הביטחון העצמי שלו, תראה בתמונה המנטאלית אנשים שאומרים לך איך אתה כמוהו. אתה יכול אפילו לדמיין שאתה פוגש אנשים שאתה מעריך, ואת התגובה החיובית שלהם כלפיך, כאשר אתה מסתכל להם בעיניים. עומד זקוף, מדבר איתם בביטחון מלא, כולם מברכים אותך על הצלחתך.