יום חמישי, 28 בינואר 2010

רוצה להיות מיליונר? תפתח דפוסי חשיבה של מיליונר!




כבר נאמר לא אחת שאם אתה רוצה להיות מיליונר עליך להתנהג לדבר ולחשוב כמו מיליונר. אבל כדי לעשות זאת, עליך קודם כל לדעת מהם דפוסי החשיבה של מיליונר. אחרי שתדע מהם דפוסי החשיבה של מיליונר תהיה מסוגל לאמץ לך דפוסי חשיבה של מיליונר.

האם אתה נהנה מעבודתך? אנשים מצליחים נהנים מעבודתם, והם הופכים להיות מומחים בתחום שבו הם עוסקים. אתה מבין, מרבית האנשים סוחבים את עצמם אל מקום העבודה, מתוך ההכרח להתפרנס. מתוך ההכרח לשלם בסוף החודש את החשבונות התשלומים, השכירות או המשכנתא. הם לא ממש נהנים מעבודתם, אילו רק יכלו היו עוזבים בו במקום. איך אתה יכול לדעת האם אתה אוהב את מקום עבודתך, והאם אתה באמת נהנה מעבודתך? קיימת טכניקה פשוטה לבדוק את זה. אני אציג לך שאלה, והשב עליה במלוא הכנות: אילו היית זוכה בלוטו בסכום של 25 מיליון ש''ח, האם היית ממשיך לעבוד באותה עבודה שאתה עובד כיום?

אני לא יודע מהי תשובתך, אבל אם התשובה היא חיובית, זה סימן מובהק לכך שאתה אוהב את עבודתך ונהנה ממנה. זה סימן שאתה נמצא בקבוצת אנשים מובחרת. אם אתה עכשיו קופץ ממקומך ואומר, אם הייתי מרוויח בלוטו 25 מיליון ש''ח? בטח שאני עוזב, מי היה נשאר? אז אני כאן כדי לומר לך שיש אנשים שכן היו נשארים במקום העבודה שלהם אפילו אם היו מרוויחים בלוטו סכום כזה אסטרונומי.

אני בטוח שהזמר שלמה ארצי לא היה פורש מעבודתו כזמר, ובטח גם נינט לא היתה עושה זאת, ואפילו לא אופיר נפקר. אני בטוח שאילו הסופר מאיר שלו היה זוכה בסכום שכזה הוא לא היה פורש מעבודתו כסופר ולא היה חדל מלכתוב, ואני גם בטוח ששמעון פרס לא היה מתפטר ממשרת נשיא המדינה, אילו זכה בסכום האדיר הזה.אז מה משותף לכל האנשים הללו? מה מבדיל את האנשים הללו אולי אפילו ממך? אני אגיד לך. מה שמשותף לשלמה ארצי,  אופיר נפקר,  נינט טייב,  מאיר שלו,  ושמעון פרס הוא שהם אוהבים את מה שהם עושים.הם נהנים לעשות את זה בלי קשר לכסף שהם מרוויחים. הם שמחים להתייצב ליום עבודתם, מבצעים אותה בהתלהבות של ילד, אבל במלוא תשומת הלב, במקצוענות ראויה להערכה ובהנאה גדולה. הם מבצעים כל פרט שקשור לעבודתם בהנאה, באהבה, בשמחה וברצון. הם לא עושים את זה מפני שהם חייבים, אלא הם עושים את זה מפני שהם רוצים. מפני שהם משתוקקים לזה.


אנשים מצליחים עושים באהבה את מה שהם אוהבים לעשות – והכסף זורם. וזה לא משנה מקור הכסף, בין אם זה כסף מעסקים בעולם הרגיל, או כסף באינטרנט....תמיד תשאף להיות הטוב ביותר בכל מה שאתה עושה. אני לא אומר שאתה תהיה הטוב ביותר, אבל אם תכוון גבוהה, תגיע גבוהה.
אז איך זה נוגע לך? אם אתה מתכוון להיות מצליח אם אתה מתכוון להיות מיליונר עליך לסגל לך את הגישה הזאת שתיארתי כאן במאמר זה. חזור פעם בשבוע למאמר וקרא אותו מחדש כדי להטמיע את העקרונות הללו בהווייתך, כדי להכניס אותם לתודעתך. בתקופה המודרנית של היום אנו מוצפים באינפורמציה, מופצצים בפרסומות מכל עבר, ושפע של תוכניות טלוויזיה. הגירויים הם אינסופיים, רק על ידי חזרה והִישָנוּת אנחנו יכולים לספוג את הרעיונות הללו עד שיהפכו לחלק מהווייתנו, עד שיהפכו להרגל, לטבע שני.

51 דרכים לעשות כסף מהבית