יום רביעי, 13 בינואר 2010

תראה לי את הארנק




רוצה להתעשר ? 
תראה קודם את הארנק

המטרה של אתר זה היא לעזור לך להשיג עושר, ובקלות, ללא מאמץ. האם הסתכלת פעם בארנק של אדם עשיר? אני רוצה לעשות איתך תרגיל קצר. שלוף את הארנק שלך ממש ברגע זה, והחזק אותו ביד. זה בסדר אני ממתין לך. עכשיו כשהארנק שלך ביד, הוצא את כל מה שיש בתוכו, מבלי לשנות את הסדר ואת הקיפולים. מבלי לפרוש או לקפל, פשוט רוקן את תוכנו והנח הכל כמו שהוא על השולחן.

כסף בארנק
אני רוצה לשתף אותך במחקר שנעשה לגבי אנשים עשירים, ולגבי אנשים עניים בכל מה שנוגע לארנקים שלהם. התברר שהיה משהו משותף לרוב המכריע של ארנקי העשירים. גילו משהו משותף לגבי כל הארנקים של העשירים - הם היו מסודרים. הכסף היה מסודר להפליא. נמצא שכל השטרות של של ה 100$ היו מסודרים באופן אחיד, לאותו הכיוון, עם הפנים של השטר כלפי מעלה. כלומר, לא היה מצב ששטר אחד של 100$ מסודר הפוך כלפי השטר השני. כך גם לגבי השטרות האחרים של 20$ או 5$...לא היה מצב ששטרות היו מקופלים עם "אוזניים". השטרות נמצאו חלקים, ומקופלים בקיפול מדוייק ויפה להפליא.

לא נמצאה ערבובייה בין השטרות. כלומר כל השטרות מסוג אחד היו מקובצים ומאורגנים יחד, ולא היה למשל מצב ששטר של 50$ יהיה מקופל יחד עם שטר של 20$. המטבעות היו מסודרים בתא נפרד ולא מעורבבים יחד עם השטרות. לעומת זאת, מרבית האנשים (שאינם עשירים) לא מקדישים תשומת לב לארנק שלהם ולתוכנו. הם פשוט משליכים את הכסף לתוך הארנק בצורה אקראית. מקפלים את השטרות באופן לא מסודר, ומערבבים שטרות זה בזה ובכלל הארנק שלהם מבולגן. כאשר הם מקבלים עודף מהקופאית בסופר, הם פשוט מטילים הכל באופן מבולגן לתוך הארנק, וכך זה נשאר עד לפעם הבאה שהם צריכים לשלם בעבור משהו.

אתה יכול לשאול נו אז מה, מה זה קשור להיות עשיר? הכל קשור. אתה מבין, המודעות שלך לכסף מתחילה בארנק שלך. לכן העקרון הראשון להתעשר הוא לפתח לך הרגל חיובי לשמור על ארנק מסודר ונקי. בנוסף, אם הארנק שלך ישן מרופט וחבוט, כדאי מאוד להחליף אותו, זה ישתלם לך בטווח הארוך.