יום חמישי, 4 בפברואר 2010

תקשיב לעצה הזאת ולעולם לא תיכשל שוב




אתה צריך להגדיל את המודעות שלך, והמיקוד שלך. החיים אינם רק מה שאתה רואה, אלא הרבה יותר. כאשר אתה מגדיל ומרחיב את הפרספקטיבה שלך, אתה תיראה גם את האמת של האחרים, לא רק את שלך. כאשר זה קורה, אתה תהיה מסוגל לראות את חייהם מנקודת המבט שלהם.

תתמקד בתשוקות שלהם, ובעזרה שאתה יכול להושיט להם. אתה תמיד תהיה מצליח אם תשכיל לשאול את עצמך את השאלות הללו לפני שאתה מתחיל דיון: כיצד אני יכול לעזור לאיש הזה? איך אני יכול לעזור להם בפתרון האתגרים שלהם, להגדיל את הרווחים שלהם, לשפר את המוניטין שלהם, להוסיף לבריאותם, להגדיל את ההנאה שלהם, ולהפוך את חייהם לקלים יותר? תוודא שאתה מחויב לעזור לאדם האחר, כדי להגשים את מטרתו. אתה לא יכול להפסיד אם אתה עושה עסקים בדרך זו. כל מה שאתה משדר במילים, מחשבות ופעולות,  ימשוך את אותו הדבר ואז יכפיל אותו. לכן אנשים חכמים מעניקים כזאת חשיבות לחשיבה חיובית, חשיבה עם לב טוב. מילים לבדן אינן מספיקות. אנרגיה והתלהבות עושות את זה.

מהי הסיבה העיקרית לכל הצלחה או כישלון? אנרגיה! הצלחה ותוצאות טובות גורמות להנאה, הכרה בכישורים והאיכויות שלך, ידע וכסף. הרגשה שהחיים הולכים לכיוון טוב יותר, ותחושה שאתה לא לבד (תמיד יש עזרה זמינה), התלהבות....התוצאות הן מצב רוח טוב, אושר, הנאה, שלוות נפש, אהבה לכולם, אמונה והרגשת סיפוק.