יום רביעי, 26 באוקטובר 2011

איך לשפר את הזיכרון | מאכלים לשיפור הזיכרון

איך לשפר את הזיכרון באמצעות צריכת המזונות הנכונים? אתה חייב לאכול נכון על מנת שמוחך יתפקד היטב. זה לא יעזור אם דעתך תהיה מוסחת מתחושת רעב. אכילה נכונה זה אומר להקפיד על שלוש ארוחות ביום, כאשר לא מוותרים על ארוחת הבוקר. שילוב של אבות המזון, ואכילה של כמויות סבירות של מזון, מבלי להפריז. ארוחות גדולות מדי אינן טובות בעבור איש. אם אתה עדיין רעב בין הארוחות תאכל פרי, כמו תפוח, או פרי אחר שאתה אוהב. השתדל להימנע מכל מיני ממתקים. אם אתה זקוק למתוק, אכול קוביית שוקולד מריר. תקפיד בכל יום לצרוך מגוון של ירקות. הנה כמה מאכלים המקדמים שיפור זיכרון, ושכדאי לצורך אותם:

  1. זרעי חמנית. מכילים שומנים בריאים שניתן להוסיף לתזונה שלך. הזרעים הללו מכילים הרבה ויטמין E, ונוגדי חימצון שעוזרים לשפר את הזיכרון. כך שגם כאשר תגיע לגיל מבוגר, עדיין מוחך יישמר בכושר טוב. מקורות אחרים לויטמין E כוללים, אגוזי לוז, תרד, קיווי, ברוקולי, מנגו ושקדים.

  1. דג סלמון – מוצר זה מכיל אומגה 3 וחומצות שומן, החשובים לפיתוח המוח ומסייעים לו לתפקד היטב. חומצות אלה ניתן למצוא גם בדלעת, זרעי פשתן ואגוזי מלך.

  1. אוכמניות. האוכמניות עשירות באלמנטים פיטו כימיים אשר יכולים להשפיע על הזיכרון של כל אחד בצורה טובה מאוד. מעבר לכך, הם טובים לבריאות הכללית שלך.

  1. בשר דל שומן – זה הוא מוצר העשיר בברזל, אשר מקדם ועוזר בשיפור הזיכרון. מומלץ לאכול ממנו בכמויות מתונות ונכונות. אבל תוודא שאתה לא צורך ממנו יתר על המידה, מכיוון שזה עלול לגרום לבעיות משקל.
ללא ספק אכילה נכונה ובריאה תורמת לשיפור הזיכרון.