יום חמישי, 18 במרץ 2010

אתה לעולם לא תתלונן שוב - לאחר שתקרא את זה




העולם, ומה שקורה סביבך משקף את מה שקורה אצלך בפנים. כך שאם אתה מוצא את עצמך מתלונן על משהו, זה אות נפלא לתיקון פנימי אצלך בדיוק באותו התחום ובאותה הנקודה שעליה אתה מתלונן. בפעם הבאה שיעלה בך הדחף להתלונן על משהו, תבין שזה בדיוק משקף דבר שאתה צריך לתקן ולשפר אצלך.מה שאתה שם זה מה שאתה מקבל בחזרה.
על פי חוק המשיכה ככל שתתלונן על משהו, אתה תקבל יותר ויותר מאותו הדבר. כך שאם למשל אתה מתלונן עד כמה העבודה שלך קשה ועד כמה יש לך אינסוף משימות, אז בעצם אתה רק תגדיל את נפח העבודה שלך, ותראה שהיא תהפוך עוד יותר ועוד יותר קשה.
 להתלונן זה כמו להיות תקוע עם מכונית בחול של חוף הים.
 ככל שאתה סוחט עוד ועוד את דוושת הגז, אתה מתחפר יותר ויותר פנימה.

השתמש בנוסחה הבאה בכל פעם שאתה מוצא את עצמך מתלונן, אמור לעצמך בקול סמכותי ומלא עוצמה:
"תפסיק להתלונן ותפתח אישיות שמחה חיונית וחזקה!"
חזור על הנוסחה הזאת בקולך הפנימי מספר פעמים, עד שתרגיש שמתחיל להתחולל שינוי בגישה שלך, ועוצמת הרצון שלך להתלונן תופתחת ותוחלש.


אתה מבין, כאשר אתה מקבל אחריות, אתה באופן מיידי לוקח שליטה על מוחך ועל הסיטואציה. עם רגש השליטה הזה הביטחון העצמי שלך והדימוי העצמי שלך גדלים. אתה תרגיש בעל עוצמה. כאשר אתה מאשים מישהו אחר, אתה שם את עצמך בעמדה של קורבן. במקום להרגיש בעל עוצמה ובעל יכולת להתמודד עם כל דבר שהחיים יזרקו לך, אתה מאשים מישהו אחר וכועס.


אני רוצה לספר לך משהו, אבל אולי אתה כבר יודע את זה לבד, אולי כבר הבחנת בכך ושמת לב לכך שאנשים שמדברים על אחרים מאחורי גבם, אז גם עליהם-עצמם מדברים מאחורי הגב? האהבה חזקה יותר מכל רגש שלילי. ויברציה טהורה של אהבה מעניקה לך את היכולת להשפיע על כל רגש שלילי, ולשנות אותו. זהו חוק אוניברסלי – חוק האהבה.