יום חמישי, 22 בנובמבר 2018

בצע את פשע האהבה העצמית

אהבה עצמית לעתים קרובות נתפסת על ידי החברה כדבר שלילי, כמעט טאבו, אנחנו אפילו מגנים אדם שנראה לנו שהוא אוהב את עצמו. בואו נשבור כמה מיתוסים...
זה לא פשע לאהוב את עצמך. איך אתה מרגיש לגבי עצמך, כאשר אתה מנסה לרצות אחרים, ומתעלם מהטבע האמיתי שלך? אמת נוספת היא, אם אתה מרצה את עצמך, אז אתה בדרך גם מרצה אחרים. אם אתה מרצה את כולם חוץ ממך עצמך, אז אף אחד לא יהיה מאושר. כי אתה לא יכול להיות מאושר בסיטואציה, וגם החברים שלך לא. הם ירגישו שהתפשרת על הכנות שלך והיושר האישי שלך, והזהות האמיתית שלך.


כאשר אתה אוהב את עצמך, זה בלתי אפשרי לא לאהוב אחרים. אהוב את עצמך ואז תוכל לאהוב אחרים. יהיה לך חבר חדש, שלעולם לא יזנח אותך, תמיד יעמוד לצידך, יתמוך בך, יעודד אותך, ירים אותך למעלה בדרך שלך – אתה! אתה תגלה שכאשר אתה מעניק אהבה ותשומת לב, זה חוזר אליך פי כמה. אז תפזר אהבה בכל מקום שאתה הולך, ודלתות ייפתחו בפניך, תמיד.


אדם שמרגיש בתוכו רגשות שליליים של שנאה, התנגדות וקנאה – אנשים סביבו ירגישו בזה. מעבר לכך, אנשים יתנהגו כלפיו בדרך הזאת (כפי שהוא מרגיש). אנשים מצליחים יודעים שהדרך הטובה ביותר להבטיח את הצלחתם, היא באמצעות עזרה לאנשים אחרים להצליח...שיתוף פעולה עם אנשים אחרים, יסייע להצלחה שלך.  רוב הפעילות היומית שלך (שיחות, קניות, עבודה, משחק, חיי משפחה) מביאים אותך במגע עם אחרים. אתה תהיה יותר מצליח בכל תחום שבו מעורבים אנשים, אם תתמקד בצרכים שלהם במקום בשלך. אם תעשה זאת, בדרך אתה תמיד מספק את צרכיך אוטומטית.


תדבר עם האנשים במונחים של התמקדות בהם, ובעזרה להם. כאילו שאתה בשליחות לעזור להם. והדרך הטובה ביותר, שאתה יכול לעזור לאחרים, היא להישאר באפ! להיות באנרגיות גבוהות, ממוקד במטרות שלך, ואז אתה יכול לעזור לאחרים על ידי כך שתשמש להם כדוגמא, ומקור השראה.
אם אתה לא בטוח מה אתה מרגיש כלפי עצמך, אתה יכול למצוא את התשובה על ידי זה שתישאל את עצמך, מה אתה מרגיש כלפי אחרים...הדרך שבה אתה מתנהג כלפי אחרים, היא תוצאה של ההרגשה שלך כלפי עצמך, ולהפך.


עד כמה אתה אוהב את עצמך, זה קשור באופן הדוק, לעד כמה אתה מרגיש שאתה ראוי, ושמגיע לך...זה כמו בכסף, אתה מרגיש כמה אתה שווה, וזה הגבול של מה שתקבל. אין משהו אטרקטיבי יותר או בעל עוצמה גדולה יותר מוויברציה של אהבה טהורה...הרמוניה כזאת היא החומר שממנו נוצר עושר אמיתי.ההצהרות הבאות, יעניקו לך עוצמה ויגדילו את רמת הביצועים שלך:





אני אוהב את עצמי, אני מלא באהבה.


אני חבר שלי.


באמצעות אהבה לעצמי, אני אוהב אחרים – ובאמצעות אהבה לאחרים, אני אוהב את עצמי.


כאשר אני נותן לאחרים, אני נותן לעצמי – וכאשר אני נותן לעצמי, אני נותן לאחרים.