יום חמישי, 1 באפריל 2010

טכניקה רבת עוצמה להמריץ את עצמך




דיבור פנימי חיובי – אם אתה מוצא את עצמך אומר בדיבור הפנימי שלך דברים שאינם "מתיישבים" עם המטרות שלך, שנה אותם. לדוגמא, אדם אומר לעצמו, איך אני אצליח, הרי מעולם לא הצלחתי? – אתה יכול להתווכח עם הקול הזה, ולבוא לעזרתך - "נכון, הוא עדיין לא הצליח אבל הוא בחור מאוד מוכשר, ומחויב להצלחה שלו, הוא מתמיד בדרך, וזה שעד היום הוא לא הצליח, לא אומר שהוא לא יצליח בהמשך. באותה המידה היה אפשר לבוא לאדיסון בכישלון ה- 5,000 שלו ולהגיד לו שהוא לא יצליח כי חמשת אלפים פעם הוא נכשל. כל הכבוד לו שהוא מתמיד וממשיך, מגיע לו להצליח.
שלוט בדיאלוג הפנימי שלך...שים לב מה אתה אומר לעצמך במהלך היום. עצור מילים שליליות ומחשבות לא טובות, והפוך אותן למחשבות טובות, חיוביות מאירות ומקדמות. תהיה המעודד של עצמך...דבר אל עצמך במונחים של מה אתה רוצה שיקרה, ולא מה שכרגע אולי קורה....אני יכול, אני מסוגל, קטן עלי...אני יכול לעשות את זה – אלה הביטויים שצריכים למלא את הווייתך. תגיד שוב ושוב לעצמך, אני יכול לעשות את זה, אני יכול לעשות את זה, אני יכול לעשות את זה.