יום רביעי, 12 בדצמבר 2012

איך להשיג שלווה והרמוניה בעולמך הפנימי

כאשר תשנה את ההרגלים של הגישה המנטלית שלך, כך תשנה את הסביבה והתנאים בחייך, וכך תשפר את התנאים בחייך. השיטה שבה אתה חושב היא הסוד לכל ההישגים, ולכל ההצלחות – שיטת חשיבה נכונה.

הרמוניה ושלמות בעולמך הפנימי, תיצור הרמוניה ושלמות בעולמך החיצוני (כלומר במציאות), ואתה יכול להשיג הרמוניה בעולמך הפנימי על ידי אופטימיות ומחשבות של שפע עושר אושר והצלחה. כאשר אנו
מודעים לחכמה השוכנת בעולמנו הפנימי, אנו באופן מנטלי נוטלים בעלות על חכמה זו.
שלווה פנימית

העולם הפנימי הוא עולם מעשי שבו אדם יכול לחולל אומץ לב, תיקווה, התלהבות, ביטחון, אמון ואמונה. אנו בונים עוצמה חיוניות ואת כל הכוחות הקונסטרוקטיביים מתוך תוכנו. העתיד שלנו נתון בשליטתנו באופן מוחלט. זה חיוני לחלוטין שתשלוט במחשבות שלך, כדי להביא אך ורק את התוצאות והתנאים להם אתה משתוקק. כל הכוח וכל העוצמה הם פנימיים והם עומדים לרשותך ותחת שליטתך. העולם הפנימי הוא זה שיוצר את העולם החיצוני. מחשבה היא אנרגיה ומחשבה אקטיבית היא אנרגיה אקטיבית. מחשבה ממוקדת היא אנרגיה ממוקדת.
מחשבה ממוקדת על מטרה ספציפית הופכת לעוצמה.


המוח ההכרתי הוא השומר בשער של העולם הפנימי ושל המוח התת הכרתי. המוח ההכרתי צריך להיות השומר בשער ולמנוע בפועל כניסה של פחד, דאגה וחוסר הרמוניה, וכל מחשבה שלילית שמנסה לחדור פנימה. המוח ההכרתי צריך לפעול כנגד רשמים שליליים. בשעת כעס גדול, פאניקה, התנאים הופכים למסוכנים. תת ההכרה והעולם הפנימי נחשפים לרעיונות לא טובים של פחד, דאגה, חרדה, אנוכיות, דיכאון וכל מיני כוחות שליליים.
לכן החשיבות הרבה של שמירה מפני רשמים שליליים.


על ידי הצהרה פשוטה לתת ההכרה לגבי דברים ספציפיים שאנו רוצים להשיג,  נכנסים לפעולה כוחות
שמובילים לתוצאה הרצויה. זהו מקור לעוצמה שמתקשר עם הפוטנציאל האינסופי. ואז הכל משתנה, הכל פועל בהרמוניה מושלמת. אם צצה בעיה כלשהי, אתה מציג אותה בפני תת ההכרה שלך, ומבקש פתרון. אלה שלמדו לבטוח בתת ההכרה שלהם, במוח היצירתי שלהם, גילו שיש להם משאבים אינסופיים העומדים לרשותם. אדם, כדי שיסגל לו הרגלים חדשים לחיים, הרגלי חשיבה טובים, צריך לעשות זאת על ידי רפטציה וחזרות. כך הוא יעצב לו הרגלים בריאים של מחשבה ושל חיים טובים. כי מה שאנו עושים שוב ושוב הופך להיות הרגל אוטומטי.
המוח הוא יצירתי ולכן גם המחשבות הן יצירתיות.


אבל יש הבדל עצום בין סתם לחשוב, לבין לכוון את המחשבה שלנו באופן מודע שיטתי וקונסטרוקטיבי. כאשר אנו עושים זאת, אנו בהרמוניה עם הכוחות היצירתיים העליונים של החומר הנטול צורה. אנו מכווננים עם האינסוף, עם הכוחות היצירתיים העוצמתיים. וזה נשלט על ידי חוק טבע, חוק טבע שנקרא חוק המשיכה.



שב בנוחות באותו המקום שבו אתה רגיל תמיד לשבת, ובאותה התנוחה שבה אתה רגיל לשבת. שב ישר מבלי לזוז. יבואו לך מחשבות, תרסן אותן, ותחשוב אך ורק על מה שאתה רוצה להשיג. תגרש מחשבות של פחד, ספק, דאגה. חשוב רק את המחשבות הטובות, המחשבות האצילות. התרגיל הזה ילמד אותך לשלוט במחשבות. דרך תרגיל זה אתה גם תיראה כמה מחשבות שליליות מנסות לחדור לעולמך המנטלי. בהמשך תקבל הוראות לתרגיל מעניין יותר, אבל חשוב שקודם תשלוט בתרגיל הנוכחי.