יום שני, 4 במאי 2020

איך להציב מטרות [בשיטה קלה, מהירה ויעילה] ולהצליח בחיים.



מטרות מסמנות לנו את היעד, ומסייעות לנו להתמקד בדברים החשובים כדי להגיע להישגים.

אם אתה מעוניין לעשות שינוי בחייך ולשפר אותם מהותית, אתה חייב לקרוא את המאמר הזה.

מטרות מעוררות בך השראה, מדליקות בך תשוקה וממלאות אותך במוטיבציה.

"אם אתה לא יודע לאן אתה הולך כל דרך תיקח אותך לשם"
לואיס קרול [אליס בארץ הפלאות]


מטרות משמשות כמפת דרכים, כמו GPS כמו ווייז, ומסמנות לך את הדרך להגיע אל היעד שאליו כיוונת להגיע.

אבל לאן אתה רוצה להגיע? זוהי העבודה שלך עם עצמך.

להעלות על הכתב את היעדים שלך. יש לזה כוח אדיר. הוכח שאנשים שכתבו את זה השיגו יותר ממי שלא כתבו.

איך לקבוע מטרות?
הנה השיטה.
שאל את עצמך, איפה אתה רוצה להיות תוך 3 שנים מהיום.

תהיה ספציפי. במקום לומר אני רוצה להיות עשיר, אמור אני רוצה להרוויח חצי מיליון שקלים ב 3 שנים הקרובות. או אני רוצה להרוויח מיליון שקלים ב 3 שנים הבאות.

במקום לומר אני רוצה להיות בכושר, לומר להפחית 20 קילוגרם.

כאשר יש לך מטרה, השלב הבא הוא לקבוע תוכנית להשגתה. אתה זקוק לתהליך כתוב שיוביל אותך קדימה.

אדם הלהוט לבנות את בית חלומותיו, יודע שעליו לנקוט בסדרת פעולות, סדרת צעדים כדי שהבית יושלם ויתממש במציאות.
שאלה קריטית שאתה חייב לשאול את עצמך.
"האם מה שאני עושה ביומיום, מקדם אותי לעבר השגת המטרות שלי?"

אבל אל תעצור כאן.
אני רוצה לקחת את כל זה לשלב הבא.
יש לזה עוצמה אדירה.

שאל את עצמך בכל שעה עגולה:
"האם מה שאני עושה עכשיו, מקדם אותי לעבר השגת המטרה שלי?"

אם לא, חשוב האם יש משהו, צעד קטן, צעד-תינוק שאתה יכול לעשות כעת, כדי להתקדם לעבר המטרה.

אתה מבין, הפעולות שאתה מבצע מדי יום צריכות להיות בהתאמה למטרת העל שלך.

לדוגמה

קבעת לעצמך מטרה לכתוב ספר.

מהו הצעד הקטן שאתה צריך לעשות כדי להתקדם לעבר המטרה?

הנה כמה אפשרויות:

לכתוב את ראשי הפרקים לספר

לכתוב פתיח לספר

לעשות תחקיר, ולקרוא כל פיסת מידע שקשורה לנושא הספר.

לכתוב בכל יום לפחות 300 מילים, מבלי לשבור את השרשרת.

שאל את עצמך

מהי המטרה שלי?


העלה אותה על הכתב, וכתוב מהן הפעולות שעליך לבצע כדי להתקדם לעבר הגשמת המטרה.

מה הצעד הבא?

אם יש לך מטרה לעשות כסף באינטרנט, אזי המיומנות החשובה ביותר שתוכל לרכוש היא מיומנות הכתיבה לעולם הדיגיטלי.

הנה הזדמנות.

סרטון חדש מסביר איך לכתוב נכון כדי לעשות כסף באינטרנט.