יום חמישי, 21 במאי 2020

5 טכניקות זריזות לחזק את הביטחון עצמי שלך



הנה 5 טכניקות זריזות שיעזרו לך לחזק את הביטחון העצמי שלך.


1. כתוב את כל הדברים שאתה רוצה לעשות.


2. תחליף  "אני צריך" ל - "אני רוצה"

כל המחשבות שמביעות דחיפות או פחד (מחשבות שמתחילות ב – "אני צריך ל".... "צריך ל"...) תחליף ב "אני רוצה". עכשיו חזור על המחשבות בניסוח החדש.

לדוגמה

אני צריך להתקשר לבחורה הזאת
תחליף ל
אני רוצה להתקשר לבחורה הזאת

במקום
אני צריך לעשות שיחת מכירה
תחליף ל
אני רוצה לעשות שיחת מכירה

במקום
אני צריך לקפוץ למשרד הפנים
תחליף ל
אני רוצה לקפוץ למשרד הפנים


3. תענוגות קטנים

תרשה לעצמך תענוגות קטנים – אמבטיית קצף יומית, מנוחה טובה, מסג', לבלות זמן בעשיית דברים שאתה אוהב ונהנה לעשות, ללכת למסעדה טובה ולהזמין מאכל מיוחד מבלי להסתכל במחיר


4.  דיבור חיובי

דבר באופן חיובי על עצמך ועל אחרים ותצפה לאותו דבר בתמורה. תימצא משהו שאתה מחבב בכל בן אדם שאתה פוגש ואז תיראה אותם דרך המאפיין הזה – החיובי.


5. זמן להתבוננות

תייחד זמן להתבוננות עצמית – תקדיש את הזמן לכתוב הצהרות וצורות של שיפור עצמי. תקדיש זמן להעלאה בדמיון.

שאל את עצמך בסוף יום:
מה השגתי היום? מה עשיתי היום נכון, ומה יכולתי לשפר?

שנה את הדרך שבה אתה מסתכל על חייך ורגשות חדשים יעלו, תקבל ותחבק את העבר שלך, אבל תהיה מודע לכך שיש לך את כל העוצמה שאתה זקוק לה לשנות כל רגש שפעם חוללת. 

בכל פעם שאתה עושה משהו אחר מאשר לחבק ולקבל ולאהוב כל מה שאתה חווה, אתה בהכחשה.