יום שישי, 5 במרץ 2010

כיצד להשתמש בסוד כוח האמונה




חלומות ותשוקות יכולים להתמלא, אם אתה ב 100% מאמין שהם יתמלאו.
אתה יכול להגיע למצב הזה בשתי דרכים:


סוד כוח האמונה
1. צור תמונה מנטאלית של מה שאתה רוצה להשיג תתמקד בתמונה הזאת באמצעות ויזואליזציה הצהרות חיוביות, ואז עזוב את זה, אל תחשוב על זה יותר. פשוט תניח לזה, תקדיש תשומת לב לדברים אחרים.


2. אתה יכול להחזיק את התמונה המנטאלית כל הזמן, ותכוונן את המעשים שלך בהתאמה ובהרמוניה עם התשוקה שלך.


בכל פעם שאתה נתקל במשהו שאתה רוצה שיהיה לך, למשל מכונית, מסך פלסמה ענק, שאתה רואה בחנות ראווה, בית יפה שאתה שאתה רוצה שיהיה לך, וכדומה....תגיד לעצמך, זה בשבילי! אני יכול להרשות את זה לעצמי, בקרוב אצלי. כאשר אתה באמת משתוקק למשהו, והתשוקה הזאת מלווה באמונה עמוקה שזה יתגשם, כל כוחות היקום מתכווננים לעבר מילוי התשוקה הזאת.


תחליט עכשיו, שאתה מאמין בעצמך! אתה צריך לקבל בכל לבך, שאתה אדם ייחודי – אדם שמגיע לו הטוב ביותר בחיים – ואז ניסים יתחוללו. ברגע שתקבל בלב שלם, באמונה שלמה, שכסף והצלחה הם בהישג ידך – אז ההצלחה והעושר יתחילו להיכנס לתוך חייך. פתאום כסף והצלחה יופיעו בחייך.


אם אתה מאמין במטרה שלך, אם אין לך ברירה ואתה חייב להצליח, אז לעולם לא תקבל "לא"...אתה תמשיך עד שמטרתך תושג ותושלם. עד שזה יהיה חיובי. אתה לעולם לא תפסיק מפני שמישהו אמר לך "לא". תוציא מהלקסיקון שלך את הביטוי "בלתי אפשרי".  אין אצלי בלקסיקון ביטוי כזה. אתה תמיד צריך למצוא את הדרך אל האיך זה יהיה אפשרי.


תמיד תחפש את הצד החיובי, ותימנע ככל שניתן מלבזבז את המחשבות והאנרגיות שלך על השלילי. כך תשמור על עצמך "בתחום הטוב". זה לא אומר שאסור לך אף פעם להרגיש רגשות של כעס ואכזבה. רגשות כאלה, אם הם באים, קבל אותם באהבה. קבל אותם, וחבק אותם באהבה. חבק את הפחדים, ותזריק ויברציות של אהבה לתוך הרגשות השליליים. כי האהבה חזקה יותר מכל רגש שלילי. ויברציה טהורה של אהבה מעניקה לך את היכולת להשפיע על כל רגש שלילי, ולשנות אותו, זהו חוק אוניברסאלי – חוק האהבה.


כאשר תגיע למצב של אמונה אבסולוטית, אז אתה תהיה אדון לגורלך, ותשיג שיתוף פעולה הרמוני עם אינטליגנציה אינסופית. זה הוא כוחה של האמונה, וכוחה של האמונה הוא עז ועצום.


מה שנראה בלתי אפשרי אתמול, הוא המציאות של היום
הרעיון הזה יהפוך לקונספט מנטאלי בראשך.