יום ראשון, 13 בדצמבר 2009

הזמנות ל Lockerz - לזכות במוצרים שווים חינם


רצוי לא להשתמש באימייל של וואלה, מכיוון שההזמנה בדרך כלל לא מגיעה לאימיילים של וואלה.
ואני אשלח לכם תוך 24 שעות הזמנה לאתר.


גיליתי אתר מצויין, שנותן תמורה יפה תמורת הגלישה באתר.
מדובר בלבצע פעולות מהנות של האזנה למוזיקה, לשחק, ולהשיב על שאלות. כבר בהרשמה אתם מקבלים 2 נקודות, ומשחק בונוס שאני הרווחתי בו כבר בהתחלה 30 נקודות. את הנקודות אפשר לפדות במוצרים איכותיים מעולים. אני למשל כבר זכיתי במחשב נייד של חברת אפל, תמורת 1000 נקודות. אפשר גם לזכות באופנוע, אייפון, ועוד הרבה מוצרים שווים של חברות מובילות.

ההרשמה לאתר לא פשוטה, אתם חייבים לקבל הפנייה אל המייל שלכם ממישהו שכבר וותיק באתר. בלי הזמנה לא ניתן להירשם לאתר. אני עצמי לקח לי חודש שלם לחפש מישהו שייתן לי הפנייה. אבל למזלכם הגעתם לאתר זה, ואני אעשה בשבילכם את העבודה.

לקבלת הזמנה שילחו אימייל עם הכותרת "הזמנה ל Lockerz" לאימייל youval76@gmail.com
בתוכן ההודעה רישמו את כתובת האימייל שלכם.